Chat with us, powered by LiveChat

Wsparcie
Techniczne

Dołącz do setek zadowolonych klientów z całej Polski, zaufaj ekspertom LEO

Usługi

Potrzebujesz pomocy?
Czekamy na Twoje zgłoszenia

Interwencja

Przytrafiła Ci się nagła awaria? Kliknij, aby zrealizować swoje zgłoszenie poza normalną kolejnością.

Stała opieka

Powierz specjalistom LEO stałą obsługę informatyczną swojej firmy już od 399 zł miesięcznie!

Zakres specjalizacji

Zobacz, czym się zajmujemy

Opieka informatyczna

Kompleksowo zaopiekujemy się sferą informatyczną Twojej firmy.

Oprogramowanie InsERT

Blisko 20 lat pozytywnych doświadczeń z oprogramowaniem InsERT.

Ochrona danych

Zadbaj o to, aby dane Twoich klientów były bezpieczne.

Serwis oprogramowania

Otrzymaj bieżącą pomoc z zakresu korzystania z oprogramowania.

E-commerce

Nasi specjaliści rozwiązań e-commerce są do Twojej dyspozycji

Nagłe przypadki

Gwarancja dostępności wtedy, kiedy najbardziej potrzebujesz wsparcia.

Wdrożenia programów

Bez przeszkód uruchom program lub rozszerzenie w swojej firmie. 

Opieka nad serwerami

Problemy z serwerem? Mamy na to rozwiązanie! 

Portal klienta

Z łatwością przeglądaj historię swoich zgłoszeń przez Portal klienta LEO.
Nie znalazłeś swojego problemu?

Często zadawane pytania (FAQ)

Zobacz, jakie pytania zadawali nasi klienci

Ile godzin wsparcia należy kupić?

Ilość godzin zależy od skali Twojego problemu. Jeśli nie jesteś pewny, którą opcję wybrać, napisz na adres wsparcie@leo.pl, a nasz konsultant podpowie Ci w kwestii wyboru najlepszej opcji. Aby ułatwić i przyspieszyć proces, pamiętaj o dobrym opisie sprawy. 

Czy mogę wykorzystać pozostały czas?

Zakupiony czas możesz wykorzystać w terminie 30 dni od jego zakupu, niezależnie od ilości i złożoności zgłoszeń. Zgłoszenia w toku nie podlegają przeterminowaniu. 

Na czym polega umowa serwisowa?

Gdy Twoja firma potrzebuje ciągłego wsparcia informatycznego, najkorzystniejszą opcją jest przejście na plan umowy serwisowej. ✔️ My zobowiązujemy się do stałej opieki. ✔️ Ty zyskujesz świetne warunki i atrakcyjną cenę rozliczaną rocznie lub miesięcznie! Wypełnij formularz, aby uzyskać więcej informacji (2 min).

Na czym polega Interwencja?

Aby przyspieszyć naprawę zgłoszenia lub uzyskać niezbędna pomoc po godzinach pracy, a także i w weekend, istnieje możliwość zakupu pakietu interwencji. Twoje zgłoszenie zostanie wtedy podjęte poza normalną kolejnością, a rozwiązanie możliwie przyspieszone.

Jak szybko realizowane są zgłoszenia w trybie normalnym?

Zgłoszenia w trybie normalnym są podejmowane przez naszych specjalistów między 8:00 a 16:00 w dni robocze, a pierwsza odpowiedź powinna pojawić się w ciągu godziny od przesłania zgłoszenia. Całkowity czas rozwiązania zależy od trudności przesłanego problemu.

Co zrobić, aby przyspieszyć realizację zgłoszenia?

Aby szybko uzyskać odpowiedź na swoje zgłoszenie, nasz zespół potrzebuje jak największej ilości szczegółów. Aby ułatwić poprawny opis zgłoszenia, po zakupie odpowiedniego pakietu zostaniesz przekierowany na stronę formularza zgłoszenia. Możesz go wypełnić również tutaj 😉

Masz więcej pytań?

Naszymi klientami byli

Szybkie wsparcie

Nasi specjaliści na bieżąco reagują na wszelkie zgłoszenia. Dbamy, aby Twoje doświadczenie z programami LEO oraz InsERT było wyłącznie satysfakcjonujące.

Sprawdzone rozwiązania

Nasze rozwiązania sprawdzone są w setkach wdrożeń. Dołącz do grona zadowolonych klientów korzystających codziennie z oferowanej przez nas automatyzacji pracy.

Wsparcie LEO

Wsparcie informatyczne dla Twojej formy na wyciągnięcie ręki. Pragniesz nawiązać współpracę? Wypełnij krótki formularz, a nasz specjalista pomoże Ci podjąć decyzję.